Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2012 17:59 - Спонтанен аборт
Автор: achileamillefolium Категория: Лични дневници   
Прочетен: 834 Коментари: 4 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Странно е да започна да споделям това,което мисля и преживявам.
Аз искам семейство.Искам дете и красив дом.
Водя борба със себе си,с природата,с имащите предразсъдъци хора,с всеки следващ отрицателен тест за бременност.

Малко история
Запознах се с Б. в интернет,нещата се развиха бързо и поради едни или други обстоятелства заживяхме заедно на 40тия ден.
Започнахме опитите за бебе веднага..и се получи.НО за съжаление малката душичка си отиде на 1.Март.2011 година.Беше кошмар кошмар кошмар
Не можех да дишам от болка,в редките нощи,в които спях се будех пищейки.Винаги сънувам един и същ кошмар.Сънувам,че съм в родилното отделение и току що съм родила моето детенце.Около мен са се скупчили много лекари и отнасят детето ми някъде.Вдигам ръце и пищя ВЪРНЕТЕ МИ ДЕТЕТО
   Никога не ми върнаха детето 
Б. ме будеше с тресене.Не знам как другите жени излизат от дупката.Знам само,че това е черна дупка-краищата й се разтягат и поглъщат всичко наоколо,изсмуква светлината край теб,докато самата ти не се превърнеш в черна дупка.Вампир,изсмукващ всичко хубаво,превръщайки го в черна смачкана маса,захвърлена някъде дълбоко,където никой няма и да се опита да я намери.Няма и теб да намери.
Измина година и половина от този ден,а болката си е същата.
Опитвах се да се дистанцирам от всичко,което ми напомня за детето.Не влизах в бг мама,не разглеждах бебешки сайтове,не правех списъци с покупки за бебето,не сравнявах модели колички,помпи за изцеждане на кърма и схеми за захранване.
И успявах,но за кратко.След няколко дни всичко почваше отначало.
Омагьосан кръг.

Преживях ужаса да загубя детето си.Устоях.Може би съм по-параноична,по-луда,по-страхлива,но аз съм ЖИВА.Жива съм с една единствена цел-някой ден ще гушна моето малко бебче.Ще плача,но този път от щастие.Ще закрилям мъничето всяка секунда.Ще стоя над бебешкото креватче,а в него ще гука нашето дете.





Гласувай:
2



Следващ постинг

1. eonalightholder - Искам да те погушкам :(
30.09.2012 18:35
Знам ,че никои думи не могат тази рана да затворят , а само едни мънички ръчички. Пожеавам ти много скоро да се появят и да затворят раната . Със сигурност случилото се те прави един още по-силен човек и това няма да е напразно . Новите деца имат нужда от едни доста силни мами , това разбирам и аз във времето със моят спонтанен аборт и дребчо който спи до мен <3 <3 <3
цитирай
2. achileamillefolium - Прегръщам те
30.09.2012 18:57
Eonalightholder,мила,не мога да опиша колко се радвам,когато прочета пост като твоя.Няма по-хубаво от детенцето,то е всяка причина и смисъл на всичко.Пожелавам ти мъничкото детенце да е здраво и щастливо.
Ще се радвам този блог да се развие,имам много неща да напиша.Неща,които година и половина седят на върховете на пръстите ми и парят ли,парят.Ще ги напиша.Ще съм доволна дори една жена да намери рамо за утеха в мое лице.
цитирай
3. анонимен - seasonofthewitch, явно ти не четеш, а бързаш да коментираш?!
30.09.2012 20:32
achileamillefolium е жената със спонтанния аборт. коментираш в нейния блог всъщност...
цитирай
4. seasonofthewitch - Тогава ще трябва да се извинявам:)
30.09.2012 21:44
Тогава ще трябва да се извинявам:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: achileamillefolium
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9647
Постинги: 3
Коментари: 17
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031