Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2017 21:10 - Снимков пътепис: До "Raffy" в Пловдив и назад! (С Приятелката ми Корти)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10934 Коментари: 30 Гласове:
36


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

image


image
image  image


image
image


image
image


image
image
image


image


image
image  image




image
image



image
image



image
image  image
image



image


image
image


image
image





image


image


image  image


image

image


Тагове:   пътепис,   Тик-Так,   raffy,


Гласувай:
36



1. starforlife - Къде някой е споменал, че "тулупът" от 6-тата снимка съм аз?
20.08.2017 21:17
Ето ме, АнИн, на въпросната дата и час, на въпросното място. Или ти твърдиш, (защото това намекваше под постинг, който Джвак е деактивирал, за да създава поредното вменяване), че някой ще ми пристава на простотията да се ангажира да ходи и да ми прави снимки?
Претендиращите за духовно извисяване хора - все така ли отричат очевАдната Истина и допускат, че другите лъжат?
Знаеш ли кой допуска нещо, което на други не минава дори през ума?


ИЗВИНЯВАМ СЕ НА ЧИТАТЕЛИТЕ СИ ЗА ПОРЕДНАТА ПРОСТОТИЯ В КОМЕНТАРА ОТ ТОКУ ЩО, НО ПРОСТО РАЗБЕРЕТЕ, ЧЕ ТУК ИМА ДВУЛИЧНИЦИ, КОИТО НЕ СА ТОВА, ЗА КОЕТО СЕ ПРЕДСТАВЯТ ПРЕД ВАС!
Да ги назовавам ли по НИК-ове?
Мисля, че няма смисъл!

НАДЯВАМ СЕ ПЪТЕПИСА ДА ВИ Е ДОСТАВИЛ НАСЛАДА, ПРИ ВСЕ, ЧЕ ПО ДОПИРАТЕЛНАТА СЕ ЯВЯВА ПОДИГРАВКА С НЯКОИ НЕЗДРАВИ КУ-КУвци ТУК!

ж
цитирай
2. starforlife - Пренесен коментар (понеже чистите недопускат други, освен клакьорстващи им коментари):
20.08.2017 21:19
20:54 - Къде отиде другият ти постинг?
Исках да взема отношение, но реших да не си цапам изживяването на Витоша и наминах сега, след като се прибрах.
Ти обаче си го деактивирал явно, за да вменяваш, че ти е изтрит.

Е... Ето ти пример защо моята парола е известна на 4-5 човека, част от които са такива, на които дори самият ти имаш Доверие: Защото винаги, когато кажа например "Изтриха ми постинга!"- те могат, ако решат, да влезнат и погледнат, че не е лъжа и не е деактивиран, а го няма в "архив" - тоест е изтрит.
За теб някой може ли да потвърди такова нещо например? М?
Може ли например да потвърди, че ако твърдиш за нещо писано от мен като ЛС - е истина, убеждавайки се с очите си? М?
Май не!
Докато твои изцепки от рода на това, че видиш ли си отличен манипулатор, казвани от самия теб - са четени от не един и двама блогъри. Аз ги допуснах до всичко мое в профила и в това не виждам нищо лошо, напротив - това говори за факта, че няма от какво да се срамувам, а който има - да е мислил с главата си, а не с ЕГО-то или простотията си.

Всички мои профили до момента са активни и известни - ти, Закс, и по това си в другата крайност, понеже ще лъснат (за който не може да разсъждава - с малко моя помощ) куп нездравости при теб.
Или не е така?
От какво има да се страхуваш или срамуваш от творчеството си под куп други твои профили, ако си такъв, за какъвто се представяш пред останалите? М?

Повтарям: Има хора тук, които самият ти знаеш 100%, че не са мои клонинги, както нерезонно твърдиш, и които имат паролата ми. На 2 от тях например си помагал с това-онова и демонстрираш, че ги харесваш и им вярваш (най-малкото, че са истински хора, а не фейкове)... Няма да споменавам НИК-ове, защото не е куул, но на едната НИК-а започва с "Ва", а на другата с "Ер" - ха ха ха.
Схващаш ли?
Схващаш ли, че аз не давам паролата си само на мои "приближени", а на хора тук, на които имам Доверие и вярвам в нормалността и почтеността.
Повтарям: Аз не се срамувам от каквото и да е при творчеството си тук и всички мои профили са известни (с изключение на първия ми, но той не е публикувал и участвал с каквото и да е тук от... края на 2008-ма година) и за всички има нормално обяснение защо са се появявали.
Друго "важно": Никога два мои профила не са били действащи по едно и също време! Никога!
При теб не е така: всички твои (които са над 5) - са "творели" паралелно! Защо? Кое е нормалното в това? Каква е била целта?
...

И понеже АнИн показва колко е духовна с допускането, че видиш ли другите лъжат - ей сега набързо ще спретна един снимков пътепис "До "Рафи" и обратно".
За да видите колко сте жалки, че дори очевадните Истини не признавате.

Смешничета!

Коментарът чака одобрение
Постинг: :)
Автор на постинга: zax
цитирай
3. starforlife - ДРАГИ СЪБЛОГЪРИ,
20.08.2017 21:31
ОЩЕ ВЕДНЪЖ СЕ ИЗВИНЯВАМ, ЧЕ ВМЕСТО ПОСТИНГЪТ ДА БЪДЕ ЧИСТ ОТ БЛОГОВИ ПРОСТОТИИ И ДА ВИ ПОКАЖЕ, ЧЕ ЕСТЕТИКАТА Е ВЪВ ВСЕКИ, КОЙТО Я ИМА ЗА НЕЩО КУУЛ И МОЖЕ ДА СЕ РЕАЛИЗИРА, НЕЗАВИСИМО ОТ КАКВИТО И ДА Е ОГРАНИЧЕНИЯ - АЗ ПРЕПЛЕТОХ И РАЗНИ НЕЗДРАВИ ЕЛЕМЕНТИ ТУК!

И З В И Н Е Т Е . М Е !

И помислете: Всеки все се оплаква от нещо...
На всеки все някой или нещо му е виновно...
Направих този постинг за 20 минути изрично само с похвати, които ВСЕКИ ОТ ВАС може да реализира и то без да го дори учи който и да е.
Направих го, защото ИМАХ ЖЕЛАНИЕ И НЕ МРЪНКАХ!

Успявам в Живота поради същото кредо:

ИСКАШ ЛИ НЕЩО - ЗАПРЕТНИ РЪКАВИ И ГО ПОСТИГНИ!
НИКОЙ НЕ Е ДЛЪЖЕН И НЯМА ДА ТИ ГО ОСИГУРИ ДАРОМ!

Приятна вечер на всички Ви!
Уморен съм, лягам си, а постингът ми както почти винаги - ще живее свой живот и колкото и да напъват някои да вменяват, че помпя - ами не, не ми е тръпка.

Лека нощ!
Един музикален съпровод към пътеписа, който нарочно предлагам тук, а не вградих В постинга - който иска, може да си го пусне и да се "наслади" на постинга отново.

https://www.youtube.com/watch?v=iUOLotJfKNk
цитирай
4. ednaeva - ж,само да те поздравя..минавам..
20.08.2017 21:44
както винаги..убийствено то4ен/ из4езна ми буквата от клавиатурата
знам, 4е си перфекционист, затова да се извиня..
анке, Истинските Хора се познават по Делата си..
и по ..о4илата :))

приятна по4ивка, бях сигурна 99,9%..
не знаех..кога..
/тази сладурана е ..корти,нали..
ще се запознаем все някой ден..
лека, жоро..
Юлия съм на 100%


цитирай
5. cortana - Закс, следващия ти анонимен коментар няма да го редактирам, а ще го изтрия!
20.08.2017 22:43
:)
цитирай
6. cortana - :)
20.08.2017 22:48
starforlife написа:
Всеки все се оплаква от нещо...
На всеки все някои или нещо му е виновно...
Направих този постинг за 20 минути изрично само с похвати, които ВСЕКИ ОТ ВАС може да реализира и то без да го дори учи който и да е.
Направих го, защото ИМАХ ЖЕЛАНИЕ И НЕ МРЪНКАХ!

Успявам в Живота поради същото кредо:

ИСКАШ ЛИ НЕЩО - ЗАПРЕТНИ РЪКАВИ И ГО ПОСТИГНИ!
НИКОЙ НЕ Е ДЛЪЖЕН И НЯМА ДА ТИ ГО ОСИГУРИ ДАРОМ!
Абсолютно!
Но някои се опитват да се реализират в... блогбеге. :)
цитирай
7. milady - въххх, корти..пак сме на Първаа...
20.08.2017 23:12
Абсолютно!
Но някои се опитват да се реализират в... блогбеге. :)

хаха ха хааа...
сладурано..убиваш мее..
цунки...
цитирай
8. cortana - Г-жо Юлия, има хора тук, които често помпят с цел интрига. :)
20.08.2017 23:31
В случая е така. :)
Бъдете сигурна, че от блогбегето също помпят. Но Закси е толкова глупав, че не проумява следното:
В момента не могат да реализират някои препоръки. И, за да отклонят вниманието от този факт, блогбегейците по тънък начин настройват някои един с/у друг, за да има свади и блогърите да са улисани в тях.
Утре ще помоля Жоро да ми позволи да цитирам негово ЛС от преди седмица. От него мисля, че доста ще Ви се избистри картинката. :)
цитирай
9. cortana - Сега, за да издразня някои - ще се логна в профила на Жоро. :)))
20.08.2017 23:32
И ще ги поздравя! :))))
цитирай
10. starforlife - Привет и на всички не чак нормални тук с...
20.08.2017 23:40
https://youtube.com/watch?v=LA8lyQoxGgw

А за всички готини...
https://youtube.com/watch?v=14VbzBTDS1s

Корти, бдяща за реда тук и сега. :)))
цитирай
11. apostapostoloff - Хубаво бе, ама Русти каза,
21.08.2017 06:01
че никой не вярва на хора, които крият очите си зад тъмни очила.
цитирай
12. nedovolen - Много готин пътепис, Стар! И аз съм ...
21.08.2017 07:43
Много готин пътепис, Стар! И аз съм попадал там. Само че приятелите ми на среща са идвали точно. А за моженето, една мисъл на Х. Форд: дали си мислите, че можете, или че не можете, вие и в двата случая сте прави!
Хубави дни!
цитирай
13. starforlife - Добро утро.
21.08.2017 08:36
Четете тук http://zax.blog.bg/zabavlenie/2017/08/20/21-18.1563038 и се дивете на тъпотия.
И понеже естествено коментарът ми няма да бъде допуснат, та да Ви го цитирам:

07:46 - Добре бе, хора... Как да не ви се смее човек?
А ти, Закс, или за пореден път доказа, че си супер посредствен,
или просто се правиш, за да поддържаш интригата и вменяването.
zax написа:
анонимен, представящ се за Селена1 написа:
Вие продължавате да вярвате, че Гогата е бил в Пловдив?
Селена1 съм, но излизам анонимна и Гого ме трие, затова коментирам тук пък вие си мислете каквото щете. Само да посоча снимковия му материал, който му отне 3 дни:

http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170818_093248.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170818_093324.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/IMG_20170818_111018.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170818_111635.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170818_111909.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170818_112031.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170818_112919.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170818_113714.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170818_113722.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170818_113935.jpg

И както при всяка интрига, Гогата прави елементарни грешки.
Защото според номерацията на снимките излиза, че той е направил около 4 000 снимки в Пловдим в рамките на 1 час?!?
Евала на този фотограф. Евала и на Куртана, която не е имала време да се скалъпи на нито една от тях!



Никога не бих се сетил за това, но .... има несъответствие.
Не ги е снимал три дни щото датата им е от 18.08.2017 ..... но в този случай би трябвало да щрака като ... какалашник. :)))
Освен на посочените снимки да е корегирвал само датата в името като поредния номер не е променян. Ясно, сега разбрах. Логично и силно вероятно. Мерси.

Huawei не е единственото устройство, което задава имената на снимките така:
година-месец-ден час-минута-секунда
Бааси якото, м?
Та какво излиза?
Първата снимка е заснета (датата ще я прескачам) в 9 часа, 32 минути и 48 секунди и е основно на шадравана пред "Рафи"...
Правя няколко крачки и следва втората в 9 часа, 33 минути и 24 секунди и е отновно на шадравана пред "Рафи"...
Разликата е 36 секунди.
За 36 секунди се изминават 36 крачки, което е над 20 метра.
Тоест - нормална промяна на ъгъла и перспективата спрямо шадравана.
Дотук нещо да куца?
Ако искате пребройте плочките м/у мен и шадравана и смятайте бре, умници! ха ха ха
Дотук нещо да куца, освен Вашата посредственост и незнание? Освен липсата на елементарна логика в главите ви?

Третата снимка: Часът вече е 9 часа, 34 минути и 19 секунди. Не зная защо въпросната/ният Селена, цитира друго, но погледнете отново при мен - постингът не е редактиран.
Тоест: в 9 часа, 34 минути и 19 секунди аз вече съм се приближил към "Рафи" и го снимам от ъгъл, почти противоположен на първите две, от запад, а не от изток.
От позицията на втората снимка, до позицията на заснемане на третата са не повече от 30-40 метра.
Не можете да ги изминете за една минута ли?
Ами АнИн е от Пловдив - да проиграе ситуацията, ако не вярва с таблет в ръка и да снима.
Както и да отиде до телефонния автомат и да види дали там не пише точно каквото казвам.
(При следващото ми идване в Пловдив, АнИн, на пътната ти врата ще нарисувам коте. С черен фулмастер. И ще се подпиша.)
Дотук нещо да куца?
Три снимки, в интервал от 2 минути, на обекти, намиращи се на не повече от 30 метра един от друг. По права линия.

Четвъртата ми снимка е със статуята на Милото и е от 9 часа, 39 минути и 12 секунди.
Въпросната статуя е отляво посока "Джумаята", на не повече от нови 30-40 метра от позицията, от която е заснета третата.
Разликата е цели 5 минути!
Достатъчни да огледам "Рафи" (никога не ходя неподготвен някъде - огледал съм го, избрал съм си място, от което аз да виждам всички, а зад гърба ми да няма никого и съм продължил да се разхождам, защото е още рано - Тишката насрочи срещата от 10, а е 10 без 20.)
Дотук изясни ли се, "умнико" Закс (и ти Селена1), че говорим за часове, минути, секунди, а не за брой направени снимки? М?
Бааси "умниците" дето се извъдихте, а сте седнали с мен да се мерите...

Пета снимка: Аз, в "Рафи". Вече седнал и чакащ Тишката. Часът е 10 часа, 6 минути и 4 секунди.
Не съм ли точен, м?
В 9:55 вече бях се настанил на масата и наблюдавах хората, за да припозная Тишето.
Корти е в тоалетната. (пиклата - ха ха ха)

Шеста снимка: Масата ни със сервираното на Корти кафе с бита сметана, очилата ми, ГСМ-ът й.
10 часа, 12 минути и 33 секунди.
Нормално или съм изкартечил... да не вадя сега това, което безумно тъпо вие припознавате като брой снимки, а не час, минута, секунда.
Постингът ми вече беше факт и снимките ги качвах веднага, интерактивно.
И не ги качвах в снимка.бг както отново някой излъга, че съм казал, а в прикачи.ком - да активирам ли постинга, за да видите, че аз НИКОГА НЕ ЛЪЖА?

Седма снимка: Сервитьорките на "Рафи".
10 часа, 32 минути и 32 секунди.
Лафили сме с Корти...
Чакали сме Тишето...
Пишех под постинга, който направих от смартфона си на самата маса, докато си пиех содата...
Какво е нелогичното?
Тишката беше казал м/у 10 и 11, че ще се появи да ми бие шамари и аз чаках.
Дори от страх сутринта, докато се бръснех - си порязах брадичката - личи на снимката в близък план.

Осма снимка: "Копчетата".
Които при коментар Тишката припозна като заведение. Така поне изглеждаше изказът му и затова още повече се затвърди мнението ми, че е фейк.
После уж ги охранявал. А охранявал Общината.
Която никак не е близо - поне 30 метра са и никой не пази така обекти.
Не попитах 161 ли пазят Общината, но не е проблем да звънна на баш шефа (бивш Колега и Приятел) и да проверя.
Ще го направя утре.
Та... "Копчетата". Заснети през масите на "Рафи". Както си стоя на стола. Леко завъртял се надясно. А Корти попривела се, защото стоеше от дясната ми страна. (Възбужда се от метала на оръжието, нося единия си пистолет на кръста отдясно - личи на снимката ми в цял ръст - и затова там се курдиса - ха ха ха). Снимката е от 10 часа, 55 минути и 24 секунди. Тоест - чакаме все още Тишето, фейка варненски - ха ха ха.

Десета снимка: 10 часа, 56 минути и 45 секунди.
Станах, щипнах Корти по бузката и след две крачки надясно - снимах "Копчетата" по изчистено.
След това си седнах.

Единайста снимка: Аз в цял ръст, пред входа на "Рафи". Държа смартфона на Корти, а тя ме снима с моя. 11 часа, 10 минути и 18 секунди.
Тишето никакъв го няма естествено.

Дванайста снимка: 11 часа, 16 минути и 35 секунди.
Отидох до тоалетната не, за да пикам, а да проверя Тишето да не се е наакал там.
Нямаше го! И в двете "клетки" на мъжката тоалетна. Снимки да дам ли?
Защото ги снимах. ха ха ха
Ето ви ги (с наполовина влошаване на качеството, но вътре е барова обстановка, така, че...):
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170818_111859.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170818_111907.jpg

Тринайста снимка: На път към Общината. Мислех да попитам има ли работещ охранител там с еди какви си обявени тук имена. Не го направих. Разсеях се по каката от следващата снимка.
Часът е 11 часа, 19 минути и 9 секунди.

Чериринайсета снимка: Тълпата пред Общината.
Част е 11 часа, 20 минути и 31 секунди.
Изминала е минута и половина. Време, за което спокойно от "Рафи" се стига до Общината, а и предходната снимка е от наполовината път.

Петнайста снимка: 11 часа, 29 минути и 19 секунди.
Аптеката на ъгъла, вляво на която е телефонният автомат, на който ПРЕДИ да отида в "Рафи" оставих 2 лева отгоре и написах "StatForL" (не стигна мястото за Life) и "Тише!".
Другите три снимки са от 11 часа, 37 минути и 14 секунди; 11 часа, 37 минути и 22 секунди и 11 часа, 39 минути и 35 секунди.
НЕЩО НЕЛОГИЧНО?
Ебати и льольовците дето сте да не знаете, че повечето съвременни устройства номерират снимките така: с дата и час, а не с пореден номер.

Смешници!
С претенции Интелект с мен да мерят.
хах
цитирай
14. starforlife - Ето сега вече Пътеписа стана и с текст.
21.08.2017 08:44
В горния цитиран коментар.
ха ха ха

Мили хора,
разберете...
АЗ НЕ СЕ КОНФРОНТИРАМ И НЕ ОСМИВАМ ПОСРЕДСТВЕНЯКА ЗАКС!
АЗ ОСМИВАМ ТЪПОТИЯТА И БЕЗПОЧВЕНИТЕ ПРЕТЕНЦИИ ЗА КУП НЕЩА!

Просто четете и сами си правете изводите кой как стои пред Вас.
Тепърва ще Ви показвам колко тъпотии и колпексарии е творил и твори въпросния, пък Вие упрекнете мен, че просто Ви синтезирам нещата и не ме кефи някой си льольо да се мисли за нещо повече от Вас и да Ви заблуждава от години.
Ако Вас това Ви кефи - няма проблем - Ваша работа.
Мен обаче не!
Някак си човек с АйКю сигурно наполовина на моето...
Който пише пълни тъпотии и то не само в технологичен аспект...
Да има наглостта да твърди, че ме бил учел на нещо и то в сфера, в която от над 25 години си изкарвам не само моята прехрана, а давам такава и на други хора...
Да иска да признавам, че видиш ли той разбирал повече от мен...
Абе ЛЬОЛЬОООО... Като си толкова отворен - що не кажеш сега пък ти кога и къде да бъда във Варна, че да седнем зад лаптопите си и да те направя да си говориш сам бе, тъпак прост?
Ами сори за каруцарския език, но то на човек му писна отдавна.
Наглост и безочие!
(твоето име е "закс")
цитирай
15. starforlife - Не аз, а Корти ти го е редактирала, но...
21.08.2017 09:42
анонимен написа:
Селена1 съм.
Ето ми коментара от през нощта към Анин, който ти си изтрил разбира се, защото е анонимен
--------------------------------------------------------------------------------------
Конкретно нищо не казвам :) Съмнително ми е.
Може и да е бил там, може и да не е, все ми е едно.
Но аз самата съм с Huawei и знам как реди снимките. Действително дава разлика в номерацията, но чак такава от 20687 от първата до последната в рамките на един час, както той твърди, не може да се получи.
Да не говорим за качеството на някои от тях. Супер лошо за P10
Абе, какво се занимавам и аз с него. Надувко някакъв. Не знам каква ви е играта, но мен ме ядоса, че ми се прави на отворен и ми трие коментара
------------------------------------------------------------------------------------------------

Но аз също ще го изтрия, защото това е политиката ми към анонимните.
Когато все пак са по темата - ги цитирам.

И да ти отговоря, макар, че го направих повече от... пътеписно - ха ха ха - в предходен коментар, който Закс няма да допусне естествено при него.

НЕ СЪМ КАЗАЛ, НО ПАК ПОВТАРЯМ: Не само този смартфон генерира имена на снимките във формат "година-месец-ден час-минута-секунда". 99,99% от съвременните устройства го правят.
Или не си съгласен/съгласна?
Дотук с твърдението ти, че става въпрос за поредни номера на снимките и са хиляди.
ТОВА СА ЧАСОВЕ, МИНУТИ, СЕКУНДИ, ДРАГИ МИ СМЕХУРКО!

За качеството: Да, Р10 реализира доста различно качество, но, ако не знаеш - в блога има ограничение за размера на графичните файлове, което е наполовина на генерираното от Р10-ката.
Какво правим тогава, след като вие ги "искате" не от прикачи.ком, за да мога да ги кача без "смачкване", м?
Освен това: ако си толкова глупав/а, че да не схващаш как съм направил визията на настоящия постинг (размерите на снимките да не са ограничени до осраната в момента от админите резолюция 586 х ЕДИ_КОЛКО_СИ) - защо се пънеш да ми се вреш в краката? Далеч си от нивото ми, разбери.
Нищо лично - просто факт.

Посредствен/а си и неразбиращ/а та дрънкаш.
Смешен/смешна си просто.
Ни повече - ни по-малко.
цитирай
16. starforlife - ха ха ха
21.08.2017 09:52
Ако напъните ти са били, че да те посетя - направих го.
Бяха ми достатъчни 10 секунди, за да предположа, че този профил (selena1 - не мисли, че не допускам, че може и друг да се гаргарка с въпросната, но мнението ми остава) е профил на... как й е там основния... Една блогърка, която някъде си в чужбина живяла и се занимава с фотография.
Ако е така - срам за теб и мненията ти.
Особено да не можеш да разграничиш оригинал от фотошопирано копие, както нерелевантно си твърдяла в снощния си коментар, че чак съм платил да ме монтират на снимките.
От над 25 години за неща, свързани с компютърната Наука - плащат на мен, а не аз на някого.

Та те така...
цитирай
17. starforlife - Няма такова нещо!
21.08.2017 10:00
анонимен написа:
Към кой се обръщаш с това смехурко?
Пак ли да те подканя да прочетеш какво съм писала.
И не ми обяснявай как номирера телефона. Това е така и никой не твърди друго. Но променяйки имената си се оакал, като си дал диапазон повече от два часа, а преди това твърдеше, че си бил там 1 час и видиш ли си отишъл на друга среща. не знам каква ви е играта с въпросния Тишо и Закс, но на мен си ми много съмнителен с тези преработки.
Можеш да преработиш снимката на Paint и да я намалиш и качеството въобще няма да се промени към по-лошо.
Учудващо как един ПРОГРАМИСТ има проблеми с качеството на снимките и качването им, а само ден по-рано заявява, че той няма никакви технически проблеми в блога

Това, че намаляването на снимка, особено пък с Paint, не води до влошаване на качеството й, беше най-големият смЕх, който съм чувал!
И ти се пъчиш да разбираш от фотография?!?!?

Никъде не съм твърдял, че съм бил час в "Рафи" и съм отишъл на друга среща!
АБСОЛЮТНО НИКЪДЕ!
Покажи къде го казвам, след като твърдиш подобно нещо.

Казвал съм, че имах организирана друга среща.
Не ти ли минава през ума, че е била да кажем към 16 часа, защото преди това Тишето беше насрочил срещата ни за 18 и беше резонно да си свърша работата в толкова и да го удостоя с присъствието си?
Също: не ти ли минава през ума, че срещата ми може и да се е отложила?

Приятелю Пловдивски,
ако четеш този ми коментар и ти е по воля - светни ги малоумните интриганти тук какво сме говорил с теб и за какво беше срещата ни, моля!

Да, драги ми смехурковци,
реален човек, блогър - може да потвърди, че срещата ми беше с него.
Човек, който за разлика от теб (и Закс - и Закс) Селена, стои пред нас с имената и лика си.
Който иска да правим нещо съвместно, а аз съм винаги отворен за готини неща.

Е... Негово е правото както да потвърди думите ми - така и да си замълчи.
Защото нормалните хора тук се страхуват от помията, която лайнарите изливате в комплексарщината си в/у тях.
А мен ме кефи да ви правя смешни със собствената ви глупост.
Както и да се "срещам" с вас.
Срещам е в кавички, защото сте страхливи до мозъка на костите си и можете да сте нещо (не Някой) само из зад анонимността си тук.

Та те така...
цитирай
18. starforlife - Такаа...
21.08.2017 10:04
Понеже това за заявяването съм го изпуснал - това също ми цитирай къде го казвам, моля!
Четеш с гъзЪ си, драги ми Смехурко.
И не вникваш в казаното.
А за факта, че съм Програмист - ми хей сега ще ти снимам дипломата си.
С кой ГСМ да го направя?
ОК, ще е с Леновото, че да сложа Р10 до дипломата.
Кажи какво да сложа до тях, за да не кажеш, че е монтаж?
Днешен весник?
Домат?
Дистанционното на телевизора ми?
Икона, рисувана от мен?

Просто кажи, Смехурко...
цитирай
19. starforlife - ПЪТЕПИС В ПЪТЕПИСА:
21.08.2017 10:35
На част от дипломите ми, основно придобитите тук, в БГ, но мисля, че две за висшО от тук стигат.
И двете са технически.
И двете са компютърни.

Дипломата ми по Компоти!
Товааа - компиутри:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_100450.jpg
В едно с Р10-ката и дистанционното на ТВ-то ми. ха ха ха

Разгръщам я:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_100508.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_100527.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_100548.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_100636.jpg

Първото ми висшО - Микроелектроника (в дясно от второто - Компотите - ха ха ха):
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_100831.jpg
Разгръщам:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_100757.jpg


Още малко дипломи и квалификационни документи накуп:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_101016.jpg



Да продължавам ли с тези, придобити извън БГ?
'Айде нЕма нужда - достатъчно време ти отделих.
И между впрочем: не аз съм дошъл при теб, че да говориш за гонене, а ти при мен, нали така?
И говориш смешни неща, които само и единствено ме... разсмиват.

Да видим сега Закси, например.
За всеки негов документ за техническа професионална квалификация - ако не изкарам по 3 нови, които тук не показах - трамвай да стана!
И говорим, че ще изкарвам технически, защото имам и куп други - по психология или мениджмънт например!
Технически сертификати от най-големите на сцената като: Майкрософт, Гугъл, Сиско, Сън, Калдера...

Та те така...
цитирай
20. starforlife - Ебаси навлека безочлив...
21.08.2017 10:58
анонимен написа:
Господинчо Старфорлайф (звезда за цял живот!?)
как успяваш така да се оплетеш в теориите си?
Къде са ти предходните постинги? Или от блогбг са ги изтрили и помпят тази глупост, както ти твърдиш.
Активарай си всички постинги при това непроменяни за да се види хронологията. а иначе спорът с теб е невъзможен, защото ти не си фотограф. Ако при мен дойде някой с тези снимки за да ги представя като доказателство някакво ( за какво ли не знам, да се чуди човек) бих го изгонила начаса
не виждам смисъл да продължаваме да дълбаем

Архивирани са, защото не ме кефи визията им в момента!
Нещо против?

Когато админите се оправят и ВИЗИЯТА НА ВСИЧКИ ПОСТИНГИ СЕ ВЪЗСТАНОВИ КАКТО ОПОНИРАХ НА ПОРЕДНАТА ДИЛЕТАНЩИНА НА ЗАКС, ЧЕ СА БИЛИ ОСАКАТЕНИ - ще ги активирам и ти ще довършиш разследването си.
Нещо против?

Хайде да се компексираш нЕкъде другаде, м?
Закси и още един малоумник ми стигат.
Но намини след месец - ще се изфукам с новото си прасе, което в момента асемблирам.

Лек ден на всички от мен - комплексаря Жоро - къвто кажете - полиблогист например ха ха ха
Присетих се (римувайки "полиблогист" с "каратист"): Сертификати за данове по джудо и винг чун да снимам ли?
Купи? Медали?

Ше зема а ви снимам или гащите си - или направо... звездния (хааа ха ха ха) си задник, че дано мирясате, баси...
ха ха ха

И преди да се оттегля в реанимация - малко... статистика:

Последни 20 регистрирани посетителя
10:47 - blogbg
10:18 - elada66
07:59 - litatru
07:38 - nedovolen
05:59 - apostapostoloff
20.08 23:25 - cortana
20.08 23:20 - milady
20.08 23:16 - lucyfierra
20.08 23:10 - milady
20.08 23:06 - crippledhedgehog616
20.08 22:43 - cortana
20.08 22:42 - zax
20.08 22:38 - cortana
20.08 22:27 - didige
20.08 21:56 - crep
20.08 21:40 - hallo4
20.08 21:37 - ednaeva
20.08 21:33 - cell
20.08 21:29 - blogbg
20.08 20:50 - zax
цитирай
21. cortana - Жороо, лудкооо :))))
21.08.2017 11:04
Хилех се и си мълчех, наблюдавайки от време на време как ги правиш на дроб сърма. :)))
По абсолютно неоспорим начин. Кога с безмилостни факти, кога с техните камъни по техните глави.
Но при споменаването на 'звездния ти задник', е прощавай, но не можах да се сдържа.
Той като блесна... За задника ти говоря... Озари не само цяла София, а направо и в Марианската падина заструи светлина! :)))))
:)))) :)))))

Разсмивай ни, Смарти! В това също си ненадминат! :)
цитирай
22. starforlife - И каза задника на Стар: Нека бъде Светлина! НавсЕкъде и вовеки веков!
21.08.2017 11:11
Миличка,
не зная от коя дупка (си) изпълзя тая фотографка, но да повежда спора натам, при положение, че:
1-во - Аз на нея не се пъна да доказвам нищо!
2-ро - Снимките са все пак правени с ГСМ, а не с фотоапарат.
3-то - Снимките са дзверски "смачкани", за да реализирам все пак визията на постинга и покажа на Блогърите, че да искаш - значи да можеш, при каквито и да е ограничения. И то правейки го така, както е по силите на всеки тук.
4-то - Да се оплита тя/той като пате в кълчище, а да го твърди за мен...
Абе аз ли наистина съм се чалнал и не съм с всичкия си (то, че не съм, че да си губя времето с такива псевдо-спецове по всичко - не съм) и не виждам отсрещните аргументи и логика, или опонентите ми нещо не са у ред?

Дано съм аз!
ха ха ха
цитирай
23. starforlife - Извинявай, от тази фотографка и нейните напъни за внимание - не съм те скибал!
21.08.2017 11:19
nedovolen написа:
Много готин пътепис, Стар! И аз съм попадал там. Само че приятелите ми на среща са идвали точно. А за моженето, една мисъл на Х. Форд: дали си мислите, че можете, или че не можете, вие и в двата случая сте прави!
Хубави дни!

Радвам се, че ти хареса и си се абстрахирал от жилещата част в него.
Въпросният не беше приятел, а един трол, който ми се заканваше да ме шамари.
И понеже ме сърбеше - та наминах да ме почеше, но той не дойде.
Защото 90% съм убеден (никого не склонявам към същото), че изобща не е от Пловдив.

Аз пък харесвам една мъдрост на Майкъл Джордън (цитирам по памет):
Ако пред теб се изправи стена - удряй с глава!
Рано или късно стената ще отстъпи!
Поздрави и винаги си добре дошъл.
Ако админите се справят успешно - тепърва ще показвам неща тук, за които дори не сте и сънували.
Само да не осакатят... чедото ми, милиНкото! ха ха ха



Апостол, теб не мисля да те отразявам с друго освен:
Рустам често не е пич, камо ли Мъж на място!
Но е поне 3 пъти по-умен и интелигентен от теб.
Три ли казах? - Извинявай, минимизирал съм.
Нищо лично. Просто мое мнение. Неангажиращо никого - дори и мен. ха ха ха
Следващия път говори по темата, моля.
цитирай
24. apostapostoloff - А ти си 5 пъти по- ителигентен от
21.08.2017 11:30
Емил Димитров и 3 пъти по- умен от Карузо. Освен това аз те уверявам, че точно ти си този, който трябва да съди другите и да ги оценява. Защото си по- велик и от Достоевски!

Нищо, че някои мислят другояче. Те те смятат за анонимна нула от циганската махала на Европа с мания за величие. Нейсе! Запуши го. Те всичките са маскари, ама ти знаеш това.
цитирай
25. ednaeva - айде, чакаме..следващото РАффи/ аз ще дойда специално, ж
21.08.2017 11:57
Абе ЛЬОЛЬОООО... Като си толкова отворен - що не кажеш сега пък ти кога и къде да бъда във Варна, че да седнем зад лаптопите си и да те направя да си говориш сам бе, тъпак прост?
Ами сори за каруцарския език, но то на човек му писна отдавна.
Наглост и безочие!
(твоето име е "закс")
цитирай
26. starforlife - 2 в 1
21.08.2017 12:14
~ 26. apostapostoloff - Апостол, каквото повикало - такова се обадило.
Под предходния ми постинг (който също не беше за Рустам), намеси Рустам...
Под този също...
Как тогава искаш да ти отговоря?
Още повече, че това, което казах - го мисля.

Аз съм като Огледало - казвал съм го.
Какъвто се изправиш пред мен - такъв ще се видиш (ще те отразя - коментирам, опиша).
Що не пиша така на Недоволен?
Казва си човека каквото мисли за постинга и точка.
Да, Селена също, но не е баш същото. Защото й влизам с фактология и показвам посредствеността й, а тя напира ли напира.
Като прасе в тикви!
https://www.youtube.com/watch?v=WAOr3zAMsKM

~ 27. ednaeva - Ами аз му ходих на крака бре, Муцунка.
Точно на 30-ти ноември 2015-та. На Рожденния си ден.
Отново бях с Корти.
(Корти, що не земе а са земем с теб бе, мамка му? - ха ха ха)
Има същия пътепис.
И интересното е, че визията му ще е (мисля) неповредена.
Не дойде естествено. А бях определил 4 или 5 различни часа.
И ме е яд, че тогава ми се обърка запознаването точно с Рустам, за когото троли Апостол.
Така ли беше, Рустаме?

А преди месец-два, Закс се измъкна като пълен путьо, че бил в болница тогава.
А от творчеството му се вижда, че пише тук - че кой с... инсулт ли беше - се пише в този период в блога бе, Юлке?
Аз ли съм наистина нещо объркал логиката (позитронната) или те ни мислят, че сме в детската градина?

Така, че, Юле - няма да се навие!
Празнодумците градят кариера тук - Корти си ми е Умница, затова и ми е Приятелка - и го е казала точно на място!
Но виж ги сега? В настоящата ситуация?
Като опешени гугутки са.

Ей така да си остане блога - на мен няма да ми пука - не аз надигам глас и задавам въпроси, които е смешно да задаваш на стопаните.
Ако ме потърсят и си платят - ще помогна.
Ако ли не - не съм аз този, който да им търси сметка.
ЗА ТОВА! - Виж за други неща - запазвам си правото.

Та те така...


ПС: Колко ли вой са извили нЕкои, че най-после да го свалиха от "първа"?
Защото ето нова статистика:
Последни 20 регистрирани посетителя
12:03 - born
12:00 - blogbg
12:00 - koshava
11:53 - ednaeva
11:24 - apostapostoloff
11:01 - cortana
10:47 - blogbg
10:18 - elada66
07:59 - litatru
07:38 - nedovolen
05:59 - apostapostoloff
20.08 23:25 - cortana
20.08 23:20 - milady
20.08 23:16 - lucyfierra
20.08 23:10 - milady
20.08 23:06 - crippledhedgehog616
20.08 22:43 - cortana
20.08 22:42 - zax
20.08 22:38 - cortana
20.08 22:27 - didige
Значи снощи и сутринта не беше за сваляне, а сега вече да. А официално са ми давали отговор на ЛС, че в коментари може да се пише каквото и да е.
Противоречиво, м? Защото постингът не е променян, но снощи и сутринта не го свалиха.

Да му върна ли едното медалче и като се клика на "Още популярни постинги" да си е пак на "първа"?
Ще хвърлям ези-тура.
цитирай
27. born - Френд, не вярвам да си бил досега толкова наивен да пропускаш очевидния факт, че блогът е пълен с двуличници.
21.08.2017 12:38
"...ИЗВИНЯВАМ СЕ НА ЧИТАТЕЛИТЕ СИ ЗА ПОРЕДНАТА ПРОСТОТИЯ В КОМЕНТАРА ОТ ТОКУ ЩО, НО ПРОСТО РАЗБЕРЕТЕ, ЧЕ ТУК ИМА ДВУЛИЧНИЦИ, КОИТО НЕ СА ТОВА, ЗА КОЕТО СЕ ПРЕДСТАВЯТ ПРЕД ВАС!
Да ги назовавам ли по НИК-ове?
Мисля, че няма смисъл!..."
Едната реализация на двуличника е профилът, в който същият се явява велика и неповторима личност. Другата /реалната/ реализация е на нещастен, некадърен, незадоволен, недъгав умствено миндил.
цитирай
28. kvg55 - Здраво!
21.08.2017 13:00
Пловдив е харизматичен град за разлика от столИцата. Имал си приятни преживявания. Снимките го документират. Последните снимки ги има във всеки град. А аз се каня да посетя Пловдив от година - имам там братовчедки и вуйчо.
цитирай
29. starforlife - 2 в 1
21.08.2017 21:06
~ 28. born - Естествено, че не съм наивен, вади Борн!
Но двуличието е една от най-нехаресваните от мен черти. Дори да е тихо и несъздаващо напрежение или конфликти. Дори да е само, за да се извличат лични дивиденти. Повечето тук са именно такива и затова се котират: защото заблуждават хората с привидната си хрисимост, а други са реално.
Е, аз съм от хората, които познават най-много блогъри реално. И смея да твърдя, че имам поглед, който повечето от другите нямат.

~ 29. kvg55 - Здраво, Градски!
Пловдив е най-красивият град в България.
Мнение, което живее в мен още от студентски години (първото си висшО завърших там през 90-те години).
Докато живеех в П-ще, нямаше седмица, в която да не се качим на колата и да си направим екскурзия в Пловдив.
А откакто реновираха Главната - уникална е - красота просто.
София ще му диша прахта поне още 20 години.
Поздрави!
цитирай
30. mersedes - :-)
26.08.2017 18:51
:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2591002
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031